mercredi 6 juillet 2011

Tissage d'amitiés


J'ai pensé à vous et j'ai pris la bouteille d'eau et j'ai peint les figures en relief qu'il y avait.
Merci d'être là.
He pensat en vosaltres i he agafat la botella i he pintat les figures en relleu que hi havia.
Gràcies per ser aquí.
Pensé en vosotras y he cogido la botella y he pintado las figuras en relieve que había.
Gracias por ser aquí.
I thought about you and I took the bottle and painted the drawn forms.
Thanks to be here.

4 commentaires:

El Olor de Cádiz a dit…

HOLA SILVIA!!!!!!!! TENIA QUE VER TU TRABAJO DEL DIA!!!!! TE TENGO QUE DAR LA ENHORABUENA, POR LOS REGALITOS QUE ACABO DE VER, QUE TU COMPI TE HA MANDADO!!!! ESTARAS MUY CONTENTA!!!! ANDA EH? QUE SUERTE, JEJEJEJEJ . BESOS CON MUCHO CALOR, DESDE CADIZ.

Sylvie Créative - Créations Ma Déco Maison a dit…

Muchas gracias Mercedes!!!!!!! Que bonito que es compartir! Que calores! Besos

pitavola a dit…

ah que maca!! gràcies per pensar amb nosaltres!

Sylvie Créative - Créations Ma Déco Maison a dit…

;) feliç de comptar amb vosaltres dia si, dia també Ptns

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...